مشاوره SEO برای نمایندگی ها
مشاوره SEO برای نمایندگی ها
بیشتر آژانس های خلاق ، رسانه ای و فناوری- حتی برخی آژانس های دیجیتال- بهینه سازی موتور جستجو را در طی طراحی و توسعه وب سایت خودشان در نظر نمی گیرند. مهم نیست که دلایل ، این یک اشتباه گران است - و همین دلیل که من مشاوره سئو را برای آژانس ها ارائه می دهم.
با پیشینه طراحی ، می فهمم که بهترین شیوه ها در SEO و UX می تواند خلاف خلاقیت بی حد و مرز باشد. اما این مسئله است: شما تجارت می کنید. و این مشاغل تنها نباید به مراجعه کنندگان متکی باشد؛ در واقع ، اگر می خواهید آژانس شما رشد و توسعه یابد ، جریان کسب و کار جدید شما باید بسیار متفاوت باشد.
جستجوی ارگانیک می تواند یک کانال قدرتمند برای توسعه تجارت باشد ، اما آژانس شما باید در نتایج جستجو ظاهر شود. در حالت ایده آل ، شما برای عبارت های خاص جستجوی مربوط به دسته خدمات ، صنعت و یا جغرافیای ارائه شده خود ، بالاتر از رقبا ظاهر می شوید.
بهینه سازی نرخ تبدیل
ما علاوه بر سئو برای جلب چشم انداز ، ما همچنین بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) را برطرف خواهیم کرد. یعنی ، وقتی آنها در صفحه اصلی یا صفحه داخلی شما فرود آمدند ، چگونه می توانیم آنها را در مسیری در نظر گرفته شده برای اقدام عملی کنیم؟ این می تواند به معنای شروع گپ ، پر کردن فرم تعاملی ، عضویت در لیست ایمیل یا چیز دیگری باشد.
ما چه چیزی را به صورت آنلاین ارائه می دهیم که رقبای شما نیستند؟ آیا ما دلیلی برای بازگشت داریم؟ فکر کردن در مورد کل سفر از منظر چشم انداز - نه از طریق لنز آژانس خود - فرصت قابل توجهی را برای بهبود نرخ تبدیل از بازدیدکننده به چشم انداز برای فرصتی فراهم می کند.
اشتیاق من به کشف شکاف های موجود در وب حضور سازمان و ارائه راه حل هایی برای رفع این چالش ها است. من از زمان فروش آژانس دیجیتالی 14 ساله من ، مشاور IA & SEO در فیس بوک را به دلیل ویژگی های وب در توسعه دهنده و همچنین ناسا و آژانس های خلاق در سراسر کشور بوده ام.
مطمئن باشید که به عنوان بخشی از کارهای مشترک ما ، ما سایت آژانس شما را برای جستجوی ارگانیک و تبدیل بهینه خواهیم کرد.
بعد از گذشت 15 سال از شروع ، مقیاس گذاری و فروش آژانس دیجیتالی خودم در نیویورک ، من دوست دارم به رهبران آژانس های دیگر نیز کمک کند تا همین کار را انجام دهند. من با آژانس های سطح متوسط و مستقر در صنایع خلاق ، رسانه و فناوری کار می کنم ، به طور معمول با درآمد سالانه 2-25 میلیون دلار ، به دنبال سطح صحیح و متعهد سرمایه گذاری در رشد چشمگیر سازمان خود هستم.
مشاوره SEO SEO White برای آژانس های خلاق ، رسانه + فناوری
تحقیق و تحلیل رقابتی
رقیب # 1 شرکت کننده # 2 شرکت کننده # 3
بیایید دریابیم که کلمات کلیدی در وهله اول ترافیک واجد شرایط را به رقبایتان سوق می دهد. ما با هم یک استراتژی جامع SEO برای پیشی گرفتن و دورنمایی چشم انداز از آنها ایجاد خواهیم کرد.
استراتژی SEO و اجرای
مشتریان اغلب از یافته های من و تعداد فرصت های بهبود شگفت زده می شوند. با رها نکردن سنگ سنگین و ایجاد خلاقیت در فرآیند بهینه سازی ، نتایج جستجوگر کلاه سفید که توسط مشتریان تجاری و غیرانتفاعی مشاهده می شود ریشه در موارد زیر دارد:
تحقیق و تحلیل رقابتی
ارزیابی کامل وب سایت
تحقیق و تحلیل کلمات کلیدی
معماری اطلاعات (IA) / نقشه سایت
سئو در صفحه
توسعه محتوای عرشه SEO
نگارش / کپی رایت
پاکسازی استناد
استناد و لینک سازی
301 تغییر مسیر / نقشه برداری URL
در حال توسعه و بهینه سازی محتوا
سؤالات متداول
آیا موقعیت صفحه 1 را در Google تضمین می کنید؟
در حالی که هیچ راهی برای تضمین نتایج با تکنیک های کلاه سفید (یا خاکستری روشن) سئو وجود ندارد ، روشی که من به عنوان مشاور سئو استفاده می کنم دارای سابقه اثبات شده و پایدار است زیرا ریشه در بهترین روش ها برای موفقیت طولانی مدت دارد.
کلاه خاکستری تیره و کلاه مشکی SEO از تاکتیک هایی استفاده می کند که درجات اخلاقی و قانونی بودن متفاوت است. با این وجود "نتایج تضمین شده" آنها نمی تواند طولانی مدت پایدار باشد ، زیرا در نهایت Google آنها را کشف و سایت شما را مجازات خواهد کرد - که بازیابی آن از نظر دشوار خواهد بود. در بعضی موارد شدید یا در مورد "SEO منفی" ، احتمالاً سایت شما از رتبه خارج می شود و حتی می توان آن را کنار گذاشت.
کل روند چقدر طول می کشد؟
آیا رویکرد شما اختصاصی است یا به ما کمک می کنیم تا خود پایدار شویم؟
فرآیند SEO
وقتی تصمیم گرفتیم با هم کار کنیم ، در هر مرحله از راه همکاری خواهیم کرد. من از زمان تیم شما آگاه خواهم شد و اطمینان می دهم که بررسی های ما کارآمد و مولد است. ابتدا میوه های کم آویز مورد توجه قرار می گیرد تا بتوانیم سریعاً روی عناصر مهم کار کنیم.
با شروع به تحقیق و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی ، ما بر اساس ارتباط ، حجم جستجوی ماهانه ، رقابت در صنعت و روند جستجو در جستجوی دم بلند ، کدام عبارت جستجو را برای هدف قرار خواهیم داد. ما بحث خواهیم کرد که کدام اصطلاحات می توانند پست های بلاگ و سایر مطالب را ایجاد کنند ، که می توانند توسط یکی از منابع من یا تیم داخلی شما ایجاد شوند.
در مرحله بعد ، من برای هر صفحه در سایت ، سئو را در صفحه انجام می دهم — و شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا دوست دارید من اجرای آن را انجام دهم ، یا اینکه تیم داخلی شما پهنای باند و قابلیت (برای کاهش هزینه ها) را دارد یا خیر. .
ما در مورد استناد بحث خواهیم کرد و پیوند b